MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Emocje do ostatniego gwizdka: Kto utrzyma się w Ekstraklasie?

Emocje do ostatniego gwizdka: Kto utrzyma się w Ekstraklasie?

Seryjny złodziejaszek grasował na cmentarzu, na ulicy i w... przedszkolu

Seryjny złodziejaszek grasował na cmentarzu, na ulicy i w... przedszkolu

Polecamy

Szkoła w Chmurze przestaje być bezpłatna. Jak przebiega rekrutacja?

Szkoła w Chmurze przestaje być bezpłatna. Jak przebiega rekrutacja?

Nowa atrakcja w Tatrach. Zobacz, ile kosztują bilety

Nowa atrakcja w Tatrach. Zobacz, ile kosztują bilety

Wycofany ważny lek na cukrzycę. „Nie spełnia wymagań jakościowych”

PILNE
Wycofany ważny lek na cukrzycę. „Nie spełnia wymagań jakościowych”